Tip:

Pridajte si stránku medzi obľúbené (CTRL+D), RSS Twitter

Späť na hlavnú stránku

1. 10. 2007

F1: Massa vs. Kubica v poslednom kole

Bodaj by sa takto v F1 závodilo pokaždé. Všimnite si, že obidvaja si niekoľko krát skrátili trať. Keďže to však spravili obaja, komisári súboj po závode neriešili - veľmi rozumné rozhodnutie.


Kubica: "Neskôr prišiel súboj s Felipem Massom a to bolo trochu riskantné. Predbehol ma pred šiestou zákrutou, ale ja som mu to vrátil. V desiatej zákrute ma potom takmer zasiahol a tak som radšej uprednostnil dojazd do cieľa. Doslova ma tam vytlačil. Snažil som sa ho predbehnúť v poslednej zákrute, ale opäť ma vytlačil. V jeho prospech hrala aj stopa s lepšou priľnavosťou. Bola to riadna akcia, ale na záver sme sa tomu obaja zasmiali."

Massa: "Víťazstvo v súboji s Kubicom bolo najlepším momentom v závode."





Žiadne komentáre: